Орталық Азиядағы білім теңсіздігінің жаңа қырлары
ЗЕРТТЕУДІҢ ЕКІНШІ КЕЗЕҢІ
Зерттеу жобасы
2020 жылы Paperlab зерттеу орталығы Сорос-Қазақстан Қорының қолдауымен «Орталық Азиядағы білім теңсіздігінің жаңа қырлары: мәселені бағалаудан саяси өзгерістерге» атты зерттеудің бірінші кезеңін өткізді. Зерттеу өнімдерінің бірі сапалы білімнің қолжетімділігіндегі теңсіздік Индексі болды, оның нәтижесімен мұнда танысуға болады.

Зерттеудің екінші кезеңі Индексті әрі қарай мектеп деңгейіне дейін тереңдету мен дамытуға арналды, яғни оқу жағдайы ең жақсы мектептердің 10% және жағдайы ең нашар мектептердің 10% арасындағы теңсіздік тереңдігін өлшеу мүмкін болды.
Құжаттар
Орталық Азиядағы білім теңсіздігінің жаңа қырлары: мәселені бағалаудан саяси өзгерістерге [бірінші кезеңнің баяндамасы]
Зерттеу Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан және Өзбекстандағы орта білім беру жүйесінің пандемия және онлайн/қашықтықтан оқыту жағдайларына бейімделуін зерттеу арқылы Орталық Азия аймағындағы білім ...
Сапалы орта білімінің қолжетімділігіндегі теңсіздік Индексі [бірінші кезеңнің баяндамасы]
Индекс Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан және Өзбекстан мектептеріндегі оқу жағдайларының сапасын өлшеуге және салыстыруға арналған құрал болып табылады. Индекстің есептеу нәтижелері аймақтағы ...
Аналитикалық жазбахат: Өзбекістан
Өзбекстанның білім саласында теңсіздік мәселесі бар және де ол әртүрлі аспектілерден байқалады. Атап айтқанда, елді мекен мен аймақтың түріне байланысты оқушылардың жетістіктіреіндегі айырмашылықтар, оқу жағдайларының теңсіздігі, және қыздар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім алу мүмкіндігінің шектеулілігі арқылы көрініс табады. Мәселенің маңыздылығына қарамастан, Өзбекстанның ...
Аналитикалық жазбахат: Тәжікстан
Жазбахатта аймақтардың әлеуметтік-экономикалық жағдайы, елді мекеннің түрі, оқушылардың жынысы, инклюзивті білім берудің сапасы сияқты Тәжікстандағы білім берудегі теңсіздікке әкелетін әртүрлі факторлар талқыланады. Білім беру саласындағы мәселелерді тереңірек талдау үшін оқу жағдайлары туралы деректердің қолжетімділігін қамтамасыз ету, сондай-ақ оқу нәтижелерін бағалайтын бірыңғай құрал әзірлеу негізгі ...
Зерттеу Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан және Өзбекстандағы орта білім беру жүйесінің пандемия және онлайн/қашықтықтан оқыту жағдайларына бейімделуін зерттеу арқылы Орталық Азия аймағындағы білім берудегі теңсіздік мәселелері жайлы түсінікті ұлғайта түсті. Сондай-ақ, баяндамада білім берудегі теңсіздікті ...
Индекс Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан және Өзбекстан мектептеріндегі оқу жағдайларының сапасын өлшеуге және салыстыруға арналған құрал болып табылады. Индекстің есептеу нәтижелері аймақтағы елдердің білім беру статистикасының ашық деректеріне негізделген.
Өзбекстанның білім саласында теңсіздік мәселесі бар және де ол әртүрлі аспектілерден байқалады. Атап айтқанда, елді мекен мен аймақтың түріне байланысты оқушылардың жетістіктіреіндегі айырмашылықтар, оқу жағдайларының теңсіздігі, және қыздар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім алу мүмкіндігінің шектеулілігі арқылы көрініс табады. Мәселенің маңыздылығына қарамастан, Өзбекстанның ...
Жазбахатта аймақтардың әлеуметтік-экономикалық жағдайы, елді мекеннің түрі, оқушылардың жынысы, инклюзивті білім берудің сапасы сияқты Тәжікстандағы білім берудегі теңсіздікке әкелетін әртүрлі факторлар талқыланады. Білім беру саласындағы мәселелерді тереңірек талдау үшін оқу жағдайлары туралы деректердің қолжетімділігін қамтамасыз ету, сондай-ақ оқу нәтижелерін бағалайтын бірыңғай құрал әзірлеу негізгі ...
ЗЕРТТЕУШІЛЕР ТОБЫ