Making New Experts | 01.04.2018

Making New Experts 1.0. Тренинг «Сарапшы бейінін құру»

«Making New Experts» жобасының бірінші маусымын PaperLab зерттеу орталығы Қазақстандағы АҚШ елшілігімен бірлесіп өткізді. Жобаның негізгі мақсаты – өз салаларында білімге негізделген көзқарасты ілгерілете алатын, қоғамдық салада жаңа тұлғалардың пайда болуына ықпал ету. Бірінші ағымға саясаттану, экономика, жыныстық тәрбие, әлеуметтану, БАҚ, халықаралық қатынастар саласындағы зерттеушілер қатысты.
Тәлімгер: Нүркен Халықберген, Khalykbergen Strategy Communications

Көбінесе аудиторияның сенімі зерттеушілер шығарған білімнің сенімділігіне емес, оның қоғамдық имиджіне негізделеді. Сондықтан, жұмысыңыздың нәтижесі көзге көрінетіндей болу үшін өзіңіздің имиджіңіз, аудиторияға арналған негізгі хабарлар туралы егжей-тегжейлі ойлануыңыз керек. Қандай «өнім» ұсынылуы керек және әртүрлі сайттардың айырмашылығы неде екенін білу маңызды.

Тренинг барысында Нүркен компаниялар мен сарапшылардың қоғамдық бейінін жасау тәжірибесімен бөлісті, дағдарысты басқару негіздері туралы айтты.

Қатысушылар:
  • қоғамдық сарапшы болу үшін не қажет;
  • БАҚ қалай жұмыс істейді және олармен қалай әрекеттесу керек;
  • әлеуметтік желілерде бейініңізді және материалдарыңызды қалай жылжытуға болады (SMM негіздері);
  • кәсіби қауымдастықтармен неге және қалай жұмыс істеу керек.
Читайте также
РАССЫЛКА