MAKING NEW EXPERTS | 16.12.2023

Making New Experts 4.0. «Жеке брендті зерттеу» тренингі

Making New Experts жобасының төртінші маусымын (2023-2024) жүзеге асыру Демократияны қолдау жөніндегі ұлттық қордың (NED) арқасында мүмкін болды. Жоба қоғамдық денсаулық сақтау, әлеуметтану, саяси ғылымдар, музыкатану, ерте даму, құқық қорғау сияқты салалардағы қатысушылардың басын қосты.
Жаттықтырушы: Жанна Прашкевич - кеңесші, The Guests Studio.

Жанна Прашкевичтің кіріспе тренингі сараптамалық позицияландырудың болмысы жайлы мәселелерге арналды: ол қатысушыларды өздерінің жариялылығын не үшін дамытқысы келетінін, қандай аудиторияны барлап, қандай құндылықтарды насихаттауды ойластыруға шақырды.

Тренинг барысында қатысушылар:
  • жеке брендингтің ерекшеліктері туралы көбірек білді;
  • қоғамдық сарапшы ретінде позицияландыру кезінде пайда болатын когнитивті бұрмалауларды талдады;
  • жеке брендті архетиптер теориясы арқылы қарастырды;
  • «үй жағдайында» сапалы контентті қалай жасауға болатындығы туралы жаттықтырушының кеңесін алды.

Жоба қатысушылары контент-жоспарларды әзірлеу үшін алған білімді тәжірибеде сынап көрді.
Ұсынылған материалда денемен жұмыс жасауға бағытталған тәсіл ұнады. Менің ойымша, оның арқасында контент жасаған кезде өз сезіміңді бақылау ыңғайлы болады.
Тренинг қатысушысының пікірі
Ең есте қалған сөз – «Мұндағы мақсат неде және тәуекелдер қандай?». Менің ойымша, бұл сарапшылар үшін блог жүргізудегі ең маңызды нәрсе.
Тренинг қатысушысының пікірі
Читайте также
РАССЫЛКА