Making New Experts 4.0. «Жеке брендті зерттеу» тренингі
Making New Experts жобасының төртінші маусымын (2023-2024) жүзеге асыру Демократияны қолдау жөніндегі ұлттық қордың (NED) арқасында мүмкін болды. Жоба қоғамдық денсаулық сақтау, әлеуметтану, саяси ғылымдар, музыкатану, ерте даму, құқық қорғау сияқты салалардағы қатысушылардың басын қосты.
Жаттықтырушы: Жанна Прашкевич - кеңесші, The Guests Studio.
Жанна Прашкевичтің кіріспе тренингі сараптамалық позицияландырудың болмысы жайлы мәселелерге арналды: ол қатысушыларды өздерінің жариялылығын не үшін дамытқысы келетінін, қандай аудиторияны барлап, қандай құндылықтарды насихаттауды ойластыруға шақырды.
Тренинг барысында қатысушылар:
жеке брендингтің ерекшеліктері туралы көбірек білді;
қоғамдық сарапшы ретінде позицияландыру кезінде пайда болатын когнитивті бұрмалауларды талдады;
жеке брендті архетиптер теориясы арқылы қарастырды;
«үй жағдайында» сапалы контентті қалай жасауға болатындығы туралы жаттықтырушының кеңесін алды.
Жоба қатысушылары контент-жоспарларды әзірлеу үшін алған білімді тәжірибеде сынап көрді.
“
Ұсынылған материалда денемен жұмыс жасауға бағытталған тәсіл ұнады. Менің ойымша, оның арқасында контент жасаған кезде өз сезіміңді бақылау ыңғайлы болады.
Тренинг қатысушысының пікірі
“
Ең есте қалған сөз – «Мұндағы мақсат неде және тәуекелдер қандай?». Менің ойымша, бұл сарапшылар үшін блог жүргізудегі ең маңызды нәрсе.